Feestelijke opening Facility Point

Gisteren is het Facility Point feestelijk geopend door burgemeester Bosma van de Gemeente Bladel, in het bijzijn van wethouder d'Haens en de betrokkenen bij het project. Het Eindhovens Dagblad schreef erover. Klik hier om het artikel te lezen.

Meer berichten

Vergunning voor Reusels woonzorgcomplex is binnen
Nieuwe impuls voor Schoolstraat
Grote plannen voor Schoolstraat
Voormalig café maakt plaats voor zorgwoningen